Cégtörténet

50 éves a Germaine de Capuccini

50 éves a Germaine de Capuccini

A világszerte ismert, spanyol, professzionális kozmetikai termékeket gyártó Germaine de Capuccini idén ünnepeli alapításának 50. évfordulóját. Egy kicsi családi vállalkozásként indult és napjainkra nemzetközi nagyvállalattá fejlődött anélkül, hogy cégfilozófiája megváltozott volna. Ma is a vállalat legfontosabb célkitűzése, hogy a professzionális kozmetikai piac igényeinek megfelelő prémium minőségű és nagy hatékonyságú termékeket fejlesszen és gyártson, továbbá azok minőségét megőrizze.

Az 50. jubileumi esemény alkalmából egész évben számos újdonság és akció várja vásárlóinkat, melyek részleteiről a honlapukon tájékozódhatnak.

A cég történetének néhány fontosabb állomása:

  • 1964. Carmen Vidal megalapítja a vállalatot.
  • 1978. Megnyílik az első külföldi képviselet Venezuelában.
  • 1986. Megalakul a Nemzetközi Marketing Osztály Barcelonában. Újabb képviseletek jelennek meg az Egyesült Államokban, Kanadában és Portugáliában.
  • 1987. Az ázsiai kontinensen elsőként Szingapúrban és Hong Kongban nyílik képviselet.
  • 1989. Terjeszkedés Franciaországban és Olaszországban.
  • 1993. A világ több országában képviselet nyílik. A Germaine de Capuccini világmárkává válik.
  • 2011. Elnyeri a Spanyol Luxus Márkák Egyesületének díját.
  • 2011. Maria Angeles Vidal, az alapítója unokája átveszi a vállalat irányítását.
  • 2012/13. A GOYA Awards exkluzív arcápoló termékszponzorává válik.
  • 2013. A közel 500 terméket gyártó luxuskozmetikai márka már 88 országban van jelen.

50. JUBILEUMI ÚJDONSÁGOK